Fernandes Formasını Geri Alacak!


Fernandes: " Ben Artık Hazırım "

Uzun süren sakatlık döneminin ardından 90 dakika şans bulmakta zorlanan Fernandes net konuştu: “Artık kendimi hazır hissediyorum. Maçı tamamlayacak kapasiteye ulaştım.


Yaşadığı uzun süreli sakatlık döneminin ardından görev aldığı maçlarda 90 dakika sahada kalamayan Beşiktaş’ ın yıldız ismi Manuel Fernandes, Elazığspor maçı öncesi teknik direktör Samet Aybaba ile bir araya geldi. Kardemir Karabükspor ile 2-2 biten karşılaşmanın 73. dakikasında oyundan alınınca Aybaba’ ya tepki gösteren ve elini sıkmayan yıldız futbolcu, daha sonra basın toplantısı düzenlemiş, hocasından da özür dilemişti. Aybaba ile arasındaki krizi tatlıya bağlayan Portekizli oyuncu, dün de Elazığspor maçıyla ilgili hocasından talepte bulundu. 




Aybaba Sıcak Baktı

Aybaba’ ya artık kendisini hazır hissettiğini kaydeden Fernandes’ in, "90 dakikayı tamamlayacak kapasiteye ulaştım ve denemek istiyorum. Sakatlıktan ve etkilerinden tamamen kurtuldum. Bu kez bir aksilik olmadığı sürece sahada kalmak istiyorum” dediği öğrenildi.” Aybaba’ nın da bu futbolcuya olumlu karşılık verdiği belirtildi.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder