Adnan Polat Neler Konuştu?



" G.Saray’ ın Şike Yapmadığına… " 



   G.Saray' ın eski başkanlarından Adnan Polat,  Aziz Yıldırım ve şike süreciyle ilgili ilginç açıklamalar yaptı.



   CNN Türk’ te yayınlanan ”Aykırı Sorular” programına katılan Adnan Polat, son dönemde yaşananlarla ilgili önemli değerlendirmeler yaptı.





" ŞİKE OLAYI GALATASARAY' A AVANTAJ KAZANDIRDI "

   “Yargı şike var, federasyon ise şike yok dedi. Hepsi de hukuk adamları. Hepsinin doğruları söylemesi gerek. Çelişkinin ortadan kalkması gerek yoksa bu çamur bizi yıllarca rahatsız edecek ve futbolun gelişimini de engelleyecek.

   Futbolun içinde şikenin yer aldığını düşündüğünü belirten Polat, Galatasaray’ ın ise şike yapmadığını inandığını söyledi. Sunucu Enver Aysever’ in “Galatasaray’ ın tarih boyunca şike yapmadığına kefil olabilir misiniz?” sorusuna, “Hayır yüzde yüz kefil olamam” şeklinde cevap verdi. Kendi döneminde şike yapılmadığına kefil olabileceğini sözlerine ekleyen Adnan Polat, diğer dönemlerle ilgili yorum yapmazken, “Fenerbahçe şike yaptı mı?” sorusuna ise “Bilemiyorum” cevabını verdi.

   Şu anki Galatasaray yönetimini başarılı bulup bulmadığı sorulan Polat, “Onlarla aram iyi olmadığı için pek iyi bir şey söyleyemem”  ifadelerini kullandı.



" AZİZ YILDIRIM' A ' OH OLSUN ' DEMEZDİM "

   ”Böyle bir durumda oh olsun demezdik. Zaten öyle deseydim Aziz Yıldırım’ ı  cezaevinde ziyarete gitmezdim. Ancak şunu isterdim. Kanun neyse uygulansın isterdim. Fakat suç ispat edilene kadar da ben her zaman dost elimi uzatmaya devam ederdim ve o kulüplere de bir Galatasaray başkanı olarak sahip çıkmaya çalışırdım.




" AYSAL’ I SUÇLAMAK DOĞRU OLMAZ "

   Galatasaray yönetiminin diğer kulüplerle ve federasyonla sorun yaşadığını da vurgulayan eski başkan, ”Bugün Galatasaray kulübü bütün kulüplerle itilaflı duruma düşmüş durumda. Burada sadece Ünal Aysal’ ı suçlamak doğru olmaz. Orada birçok yönetici var. Ünal bey tecrübesiz bir başkan. Futbolun içinde ve Galatasaray’ ın içinde olmamış bir başkan. Ancak yanında tecrübeli yöneticiler vardı. Başkanı daha farklı yönlendirebilirlerdi. Galatasaray da bu şike sürecini diğer takımlarla barış içerisinde geçirebilirdi. Şike döneminden itibaren Galatasaray başkanının, yardımcılarının yöneticilerinin verdiği beyanatlar, yaklaşımlar, Türkiye Futbol Federasyonu,  Kulüpler Birliği ve diğer kulüplerle ilişkilerinin bozulmasına neden oldu.” dedi.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder